אני מאמין/ שיטה מאפיינת.
תיאור פעילות השירות.
טיפול – הילדים מועדים לפיתוח הפרעות מצב רוח והתמכרויות לחומרים שונים ועשויים להיות מעורבים בהתנהגות עבריינית משמעותית הטיפול בהפרעת ההתנהגות זו הינו קריטי וסיכויי ההצלחה גוברים ככל שהטיפול ניתן בשלב מוקדם יותר.
הטיפול בבית הספר
טיפול רגשי- טיפול כזה עשוי להביא לחידוד מודעותו של הילד לתוקפנות ולתוצאותיה ולשיפור מיומנויותיו בהתמודדות עם קשיים ותסכולים בחיי היום-יום. ביה"ס משתדל להעניק למרבית התלמידים טפולים רגשיים קבוצתיים ופרטניים.
קידום בתחום הלימודי- קידום בתחום הלימודי הינו מטרה מרכזית וחשובה הנעשית באמצעות מרכזי למידה, אסטרטגיות למידה במקצועות עברית, מתמטיקה, אנגלית ותחומי הדעת השונים. קידום הלמידה משמש גם כאמצעי לשיפור הדימוי העצמי והדגשת המסוגלות. אנו מאמינים ששיפור בתחום הלמידה יוביל גם לשיפור בתחום ההתנהגותי.
קשר עם מוסדות הרווחה המטפלים במשפחה- לבית הספר עובדת סוציאלית המקיימת קשר רציף בין ביה"ס ובין עובדי הרווחה המטפלים במשפחות התלמידים בלשכות השונות. ביה"ס מקיים קשר רציף עם משפחות התלמידים.
טיפול תרופתי
אופן קבלת השירות.
איך ולמי פונים- באמצעות ועדת השמה.