אדם עם מוגבלות בניידות זכאי לשירותי גרירה אם הוא עומד בתנאים הבאים:

  • מקבל קצבת ניידות
  • רכש רכב בהלוואה עומדת

הערה: שירותי הגרירה אינם כוללים מתן רכב חלופי.

איך מיממשים את הזכות?

הביטוח הלאומי מעביר בכל רבעון לחברת הגרירה את שמות הזכאים.
במידה ופניתה לחברת הגרירה ומתברר כי טרם המוסד לביטוח לאומי העביר את השם שלך, חברת הגרירה תבקש לקבל ממך המחאה לתשלום עד לבירור הזכאות שלך מול הביטוח הלאומי, כאשר החברה תוודא שהינך זכאי לשירות היא תבטל את ההמחאה.

  •  הטלפון של מוקד הפניות לשירותי הגרירה של חברת "זברה" הוא: 03-5105070 או 2113*.

 

 

 

 

לכל שאלה וייעוץ, אתם מוזמנים לפנות אלינו למרכז המידע: בטלפון 1-700-501-601 או במייל contact@kesher.org.il.
للاستفسار والاستشارة، أنتم مدعوون في كل حين للتوجه إلى مركز المعلومات الخاص بنا عبر هاتف رقم: 601-501-700-1، أو عبر البريد الإلكتروني: contact@kesher.org.il.

 

מידע נוסף

מעגלים

לטובת המשפחות
המיוחדות

משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים עוברות טלטלה קשה בכל תחומי החיים. בעקבות מלחמת ״חרבות ברזל״ הן מתמודדות גם עם גידול ילד מיוחד וגם עם מצב של אי ודאות.
עמותת קשר נותנת להן מענה מרגע האבחון, לכל סוגי המוגבלויות ובפריסה ארצית.

 

באמצעות תרומה סימלית(כ-5 ש״ח בחודש) אתם עוזרים לנו לסייע למשפחות המיוחדות, חלקן התפנו מבתיהן.

קנית ב 9.80 ?
שילמת 10
ותרמת 20 אג'

כ – 5  תרומה
(בחודש בממוצע)