אני מאמין\שיטה מאפיינת
"בית ספר חרט על דגלו את הקיימות הסביבתית כמערך חיים המבוסס על למידה ועשייה. ביטויו של ערך זה מצוי בכל תחומי העשייה בבית הספר, בו שותפים כלל התלמידים ואנשי צוות והקהילה העוטפת."
תיאור פעילות השירות
1) בניית תכניות אישיות – הוליסטיות לכל מתבגר ע"י צוות רב-תחומי הבא מדיסיפלינות שונות, בשיתוף הורים ומערכות קהילתיות רלבנטיות במטרה לפתח ולענות על צרכים קוגנטיביים, מקצועיים טיפוליים וחברתיים.
2) הוראה מותאמת יחידנית ובקבוצות למידה קטנות.
3) טיפוח סדנאות עבודה ויצירה.
4) התנסות בטכנולוגיות מתקדמות כמו: שימוש באינטרנט, בניית אתרים, צילום ועריכת וידאו, גרפיקה ושרטוט ממוחשבים.
5) עבודה בסדנאות יצירה וסדנאות יצרניות, תוך דגש על לקיחת אחריות על הפקת תוצרים ועמידה בלוח זמנים.
6) העשרה וגיוון – ריבוי פרויקטים ותכניות רב-תחומיות וייחודיות.
7) שיקום ותרפיה (אומנות, ריפוי בעיסוק, מוסיקה, ביבליותרפיה ותנועה)
8) טיפוח פעילות יזומה של המתבגרים בנושאי ספורט, תרבות וחברה כמו: מועצת תלמידים, תכנית עמיתים, טיולי שטח, ימי שדה וכדומה.
9) הכנה לחיי עבודה – יציאת מתבגרים לעבודה מחוץ לבית הספר בליווי והנחייה צמודים.
אופן קבלת השירות
איך ולמי פונים? באמצעות ועדות השמה.