שעות פעילות:
א', ג': 08:00 – 14:00 (בכל הנושאים)
ב', ד': 15:30 – 18:00 (בנושאים: דמי לידה, קצבת ילדים, נפגעי עבודה וגביה מלא שכירים).
מהות השירות:
המוסד לביטוח לאומי פועל לצמצום הפערים הכלכליים בישראל ומטרתו העיקרית היא להבטיח קיום בסיסי לאוכלוסיות הזכאיות. המוסד מספק שירותים ומידע בנושאי הריון ולידה, מוגבלויות, פגיעה ומחלה, ילדים, קשישים והפסקת עבודה.
המוסד מופקד על גביית דמי ביטוח לאומי למימון הגמלאות המשולמות על-פי חוק הביטוח הלאומי ועל גביית דמי ביטוח בריאות המיועדים למימון מערכת הבריאות. דמי הביטוח הלאומי ודמי ביטוח הבריאות נגבים מהעובדים השכירים – באמצעות מעסיקיהם, מעובדים עצמאים וממי שאינם עובדים – בשיעורים שונים.
ציבור המבוטחים המעוניינים להתלונן על כל נושא בתחומי הפעילות של המוסד יכולים לפנות אל האגף לפניות הציבור.
אופן קבלת השירות:
איך ולמי פונים: יש לפנות לסניף הקרוב או להתקשר למוקד הארצי
מסמכים נדרשים: בהתאם לפנייה
תשלום / השתתפות קופ"ח: בהתאם לפנייה
לכל שאלה וייעוץ, אתם מוזמנים לפנות אלינו למרכז המידע: בטלפון 1-700-501-601 או במייל contact@kesher.org.il