אני מאמין/שיטה מאפיינת
בית הספר עופר -חרט על דגלו את סיסמת שילוב תלמידיו בקהילה על פי יכולותיו האישיות של כל תלמיד תוך שמירה על איכות חייו. הוא רואה את תפקידו בהקניית הכלים הפסיכולוגיים הקוגניטיביים והאקדמאים המרביים אשר יאפשרו לכל אחד מתלמידיו להשתלב בשכבת בני הגיל מתוך תחושת מסוגלות, יכולת ושיוויון. צוות בית הספר פיתח מודל ייחודי של הנגשת הסביבה לתלמיד עם אוטיזם על מנת להבטיח את ההשתלבות המירבית של התלמיד בקהילה. הצוות מאמין שלתלמיד האוטיסטי הרצון והצורך לשלב בין השהייה עם בני הגיל תוך המצאות עם קבוצת השייכות, וכי הוא זקוק לשתי האוכלוסיות למען קידומו והתפתחותו התקינה. בביה"ס פועל צוות חינוכי וצוות טיפולי רחב.
תיאור פעילות השירות
טיפולים פרא רפואיים- קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק.
טיפולים שונים- טיפול באמצעות מוסיקה, תנועה ואמנות, סנוזלן.
שיעורי העשרה- טכנולוגיה, חקלאות, בישול,פיתוח כישורי משחק.
ייעוץ- עו"ס, פסיכולוג, יועצות, רופאה ופסיכיאטר.
ארוחות- ארוחת צהרים.
יום לימודים ארוך- עד 16:45.
אופן קבלת השירות
איך ולמי פונים- הפנייה באמצעות ועדת השמה ושיבוץ.
הערות
בית הספר קולט תלמידים מחיפה בלבד.