מטרת הארגון/ אני מאמין.

נציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי- מטרת השירות לברר תלונות ספציפיות של מבוטחים בנוגע לשירותים הניתנים על-ידי קופות החולים ובכך לוודא כי הקופות מספקות את סל השירותים כפי שהוגדר בחוק הבריאות.

תיאור פעילות השירות.

זכויות- השירות מוודא כי קופות החולים מספקות למשפחות את סל השירותים כפי שהוגדר בחוק הבריאות.
מוקד טלפוני "קול הבריאות"  5400* – פועל כל יום בין השעות 08:00 – 18:00 וביום ו'  עד 12:00.

אופן קבלת השירות.

איך ולמי פונים- יש לפנות בכתב – בפקס, בדואר או באינטרנט.
כמו כן ניתן לשלוח קבילה באמצעות טופס מקוון.
אין להגיש קבילה באמצעות הטלפון. לאחר הגשת הקבילה ניתן להשאיר הודעה בתא קולי שמספרו 02-5681234 ולברר את הטיפול בקבילה. אין להשאיר הודעה במידה וטרם נעשתה פנייה בכתב.
חברי קופת חולים יכולים לפנות למענה אנושי לקבלת הדרכה בימים א'-ה' בין השעות 13:00-15:00 לטלפון שמספרו 02-5681257.

מסמכים דרושים- יש לפרט את הבעייה בצירוף פרטים מלאים של הפונה: ת.ז., כתובת, טלפון, שם קופת החולים, מספר פקס וכתובת דואר אלקטרוני (במידה ויש) ולציין את מהות הבעייה.
יש לצרף העתקים מכל המסמכים הרלוונטיים:
• העתקים ממסמכים רפואיים התומכים בנטען בקבילה.
• העתק מתשובת קופת החולים – במידה וניתנה בכתב.
• העתק מן הקבלות, במידה ונושא הקבילה נוגע לתשלום בגין השירות (כגון קבלות בגין רכישת תרופות, בקבילות שעניינן תרופות)
• העתק מגיליון שחרור ממיון במידה שנושא הקבילה הוא פנייה למיון.

דרישה לחברות- השירות מיועד למבוטחים.

מידע נוסף

מעגלים

לטובת המשפחות
המיוחדות

משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים עוברות טלטלה קשה בכל תחומי החיים. בעקבות מלחמת ״חרבות ברזל״ הן מתמודדות גם עם גידול ילד מיוחד וגם עם מצב של אי ודאות.
עמותת קשר נותנת להן מענה מרגע האבחון, לכל סוגי המוגבלויות ובפריסה ארצית.

 

באמצעות תרומה סימלית(כ-5 ש״ח בחודש) אתם עוזרים לנו לסייע למשפחות המיוחדות, חלקן התפנו מבתיהן.

קנית ב 9.80 ?
שילמת 10
ותרמת 20 אג'

כ – 5  תרומה
(בחודש בממוצע)